10 Ekim 2014 Cuma

ZAMAN ZAMAN,HER ZAMAN

Günler birbirini öyle hızlı kovalıyor ki ben ona yetişmekte çok güçlük çekiyorum,çoğu zaman ben yetişemeden kaçıp gidiyor zaten.Aman diyorum nasıl olsa onun yavaşlayacağı falan yok,boşver..
Sevdiklerin yanında,yakınındaysa eğer sağlığın ve sağlıkları yerindeyse bol bol şükretmeli..ben öyle yapıyorum.
Birkaç satır okumak,biraz örmek,bir fincan kahve ve biraz da çikolata...nasıl mutlu olmaz ki insan:))
Bayram geçti gitti,bize güzel anıları kaldı..bolca da kalori:)
Nice güzel bayramlar geçirelim inşallah hep birlikte..Sağlıkla,neşeyle ve çok ihtiyacımız olan huzur içinde...

9 yorum:

  1. özlem
    bana ferahlık hissi veriyorsun:)
    bilmeni istedim:)
    çok sevgiler ve geçmiş bayramın kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle hissetmene çok sevindim..
      bende aynı hissi senin bloğunu ziyaret ettiğimde duyuyorum:)
      sevgiler:))

      Sil
  2. Cok sukur canim, gecen gunlerin buyuyen yavrucaklarin tadina doymali... nice bayramlar gecirelim canim saglikli,mutlu olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür Sevtapcım..
      amin canım..
      inşallah hepimiz için güzel bayramlar görelim:))

      Sil
  3. ıımmm o kahvaltı harika, hele de sonrasında kahve çikolata nasıl mutlu etmesin.güzelliklerin hep devamını diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Özlemcim..
      güzelliklerin devamı hepimiz için olsun canım:))
      sevgiler..

      Sil
  4. Kahvaltı tabağı mı desem, sunumu mu desem bilemedim. Ama harika.

    YanıtlaSil