22 Ekim 2014 Çarşamba

EN SONUNDA BİTER Kİ

Elimin çok hızlı olmasını çok isterdim..yani yemek yaparken,temizlik yaparken,el işi yaparken..Yani belki biraz daha az itinalı olup,daha az dikkat edip ne bileyim işte hani daha az kusurları görüp çok daha fazla işler çıkarabilirim..
Yani tüm bu söylediklerimi ancak yukarıdaki şeyleri uygularsam yapabilirim gibi geliyor bana..
Hayır zaten elim ağır,bir de bu gibi ince şeylerle meşgul olunca..elimdeki şey her neyse bitmeden uzuyor da uzuyor..
Yok aslında arabada bile örerim bir an önce bitmiş halini görmek için..:)
Kızlar da etken tabi bu duruma..küçük oyun ister,ilgi ister..büyük derslerde yardım bekler...vs vs..
Ama olsun..Her ne kadar hemen yapamasam da sonunda elimdeki iş biter benim..
Karşısına geçip seyretmekse en büyük keyfim olur..
Darısı yeni başladığım işlerin başına :))))

8 yorum:

  1. Mühim olan sonuca varmak, sizde başardığınıza göre sorun yok demek ki :)) hep aynı şeyden yaptıkça insan pratik kazanıyor, arada sırada olunca ağır ilerleyebilir, bunları kendimede demiş oluyorum :)) elinize sağlık, renklerde çok uyumlu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısınız..benim tek sıkıntım çok çok şeyler üretmek istememden kaynaklanıyor:))yoksa sonuçlardan her zaman memnunum:)))sevgiler...

      Sil
  2. vallahi hıza gerek yok,o kadar güzel olmuş ki
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy..canım,çok teşekkür ederim:))sevgiler..

      Sil
  3. Bende bitirdigim islere gider gelir bakarim oda ayri bir hobidir benim icin,zevkle yaptigimiz icin mi acaba? Bu arada renkler harika bu motiflerden super bir cantada olur sanki cok hos olmus,ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilirim,tahmin ederim:))senin elinden de harika işler çıkar canım:)))

      Sil
  4. Battaniye modeli arıyordum ben de. birleştirme olayını da bir becerebilsem. Çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok önem veriyorum birleştirme işine..bence battaniyeyi güzel gösteren noktalardan biri birleştime olayı:)

      Sil