28 Ekim 2014 Salı

SEVGİ

Bugün büyük kızın sınavları başladı..her sınav öncesi olduğu gibi ben ondan daha heyecanlıyım..bizim için birinci sınav çok önemli..sonra ki sınavlarda motivasyon en üst düzeyde oluyor çünkü.
Ahh ahhh..hiç şöyle rahat,sakin ve çok çocuğu kendi haline bırakan bir anne olamadım..illa ilgim üzerinde olacak,illa onunla birlikte ben de çalışacağım,soru çıkaracağım falan...ahh ahhh..
Valla bazen imreniyorum..ama öyle olamam ben,biliyorum.
En iyisi bir kahvaltı yapıp biraz dinlenmek,gece uyumayan küçük kız şu an uyuyorken bir fincan çay yudumlayıp beni bekleyen işleri düşünmeden biraz blog gezmek..
Bu arada amerikan servisi bitti,bir diğerine başladım.Örmekten büyük keyif aldığım güzel bir model..hem sıkmıyor,hem de bitince ortaya çıkan şeyi görüp mutlu oluyorsun♥


8 yorum:

  1. çocuklar büyüdükçe sorumlulukları da artıyor değil mi? allah zihin açıklığı versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artmaz mı..hele dersler,ödevler katlanıyor..amin canım:)

      Sil
  2. Hmmm, pembe dantel çok hoş. Rengi en sevdiğimden. Ben de tam da bu akşam, tığ işi, anaane örneği denenden battaniye başladım da, hemen dikkatimi çekti bu da. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..o örneği geçen gün bende gördüm..çok güzel duruyor..kolay gelsin şimdiden:)))sevgiler..

      Sil
  3. he he anne olmak kolay mıııııı tabiiiii öyle olcanııız hihihiii :))))

    YanıtlaSil
  4. anneliğin en güzel yanı her anı birlikte geçirmek. ne mutlu size. başarılar yavruya.

    YanıtlaSil