27 Ekim 2014 Pazartesi

BOL BOL

Bugün hava ne kadar soğuk..
Sanırım kış geldi..
Güzel geçen bir hafta sonunun ardından biriktirilen anılar da çok güzeldi..
Bu arada bileklik yapma hevesime geri döndüm.Elimde bir sürü bi şey,bakalım neler çıkacak onlardan:)
Çocukken de en sevdiğimdi salıncakta sallanmak..şimdi de öyle..bırakın beni dedim,ben daha sallanmak istiyorum..dinletemedim..eve dönmemiz lazımmış artık:(
soğuk ve kapalı havalarda yapılacak en güzel şey bir fincan çay yanında örgü örmektir.
Sanırım bende birazdan öyle yapacağım:)))))
Mutlu bir hafta olsun hepimiz için...

9 yorum:

  1. merak ettim bilekliklerin devamını. ilk paylaşım çok şık. bence da çay ve örgü ev sıcak dışarısı soğukken büyük keyif. sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapabilirsem paylaşacağım canım:)teşekkür ederim..

      Sil
  2. Havalara bakılırsa özleyeceğiz o güzel haftasonlarını.
    Yine de mutlu olmak için ne çok sebebimiz var değil mi ?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle..bir anda ne kadar soğudu öyle..şükür yine de..sevgiler benden bende:))

      Sil
  3. Örgü örmek terapi gibidir. Birde kitap okumak,film izlemek iyi gider bu havalarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum size Kadriye hanım..bu üçlü benimde vazgeçilmezim:))sevgiler..

      Sil
  4. Kış ve örgü nasılda yakışıyorlar birbirlerine postu okuyunca canım örgü örmek istedi sevgiler Özlem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de çok yakışıyor:)hadi ör sende öyleyse canım...

      Sil
  5. ay bugün hep yağmur yağıyoooooo :)

    YanıtlaSil