31 Ekim 2014 Cuma

KAPIDA

Oy oy oyy..hafta sonuna ne zaman geldik biz..
Nasıl deli bir hızla ilerliyorsun sen acaba zaman kardeş..sana yetişebilen var mı ki meraktayım.
Yalnız iki gündür hava gerçekten fena soğuk..hem yağmur..hem fırtına..
Kara kış kapıda.
Hem kendime hem de kızlara bere örmek istiyorum..
Küçüğe ördüğüm baykuş bere  den sonra daha bir çok model örmek istiyorum bu şekilde..bakalım inşallah hayata geçirebilirim..
Ama önce elimdeki işler bitmeli:)
Biten pembe amerikan servisini örmek isteyenler olur diye yakından çektim..bunun farklı renklerinden de örüp iki takım yapmayı planlıyorum..kızlar için:))))

11 yorum:

  1. Pembişi koymuşsunuz yine. :) Pek bi güzel. Bende de renk zaafı var belli ki... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim pembe rengini:)teşekkürler..

      Sil
  2. Zaman konusunda bende çok dertliyim Özlem neye yetişeceğimi şaşırıyorum bazen neyse sağlık olsunda varsın geçsin zaman birde o ikinci karedekini çok merak ettim bakalım ortaya ne çıkacak ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz dertliyiz demek ki Meltem..ikinci fotoğraftaki örgüm bitmek üzere..en yakın zamanda paylaşacağım canım:)))

      Sil
  3. bereye bayıldım, daha önce fark etmemişim çok cici.
    servisler zaten güzel. çeyiz mi başlıyor, ne mutlu, hayırlısıyla inşeAllah diyelim. sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Özlem..öreli oluyor baya:))evet evet çeyiz başladım..başlama noktam nasıl ama..Örgü servis:)))))

      Sil
  4. ne tatlı şeyler. :) ay bu hafta hava soğudu evet. ve hep yağmur hep yağmur. bugün daha başlamadı ama yağmur bakalım yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yağdı değil mi..neyse ki şuan biraz daha iyi hava..en azından yağmur yok:)))

      Sil
  5. Tüm fotoğraflar nasıl da güzel öyle. Çok sevdim. Yağmurlardan fena soğudum ıslana ıslana

    YanıtlaSil