20 Ekim 2014 Pazartesi

ŞÜKRETTİĞİM


Canımız mısır ister, hop kalkar koyarız ocağa..hem o,hem ben çok severiz mısır..hoş aramıza şimdi yeni bir minik daha katıldı..küçük dişleriyle yemeye çalışan:)


Ansızın kalkar ayağa ve.. "anne sana kahve yapayım mı" diye sorar."tabii yap,ama kendine de yap ta bana arkadaşlık et"derim bende.Gururlu ve mutlu gider mutfağa:)Yapar,gelir..hem de en köpüklüsünden..karşılıklı höpürdetiriz sonra.


Her kadın gibi(çoğu kadın gibi) alışveriş yaparız birlikte..misal şu renkli buz kalıplarını beraber aldık..hatta bulabilmek için marketin MMM olanlarını dolaştık.Sonunda bulduk ta aman ne mutlu olduk...ikimiz:)))


En güzel paylaşanımdır o benim..hiç bir şeyi kendi yemekten hoşlanmaz..Kimi zaman kendi toplar,elleriyle kendi ikram eder bana..

O büyüdükçe benim en yakın arkadaşım oldu ve hep te öyle olacak..

Hala bile annesinin dizi dibinde olan ben..ve işte benim büyük kızım:)))S.S

6 yorum:

  1. Allah bağışlasın güzelliğini,
    hem mutlu etsin hem seni,hem kendini
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Maşallah, bu güzel yazıya başka bir şey diyemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende o zaman:))sevgiler..

      Sil
  3. Kucukluklerini ozlesede insan buyuk halleri de ayri bir mutluluk.Allah tum isteyenlere,hak edenlere ebeveyn olmayi nasip etsin.Masallah size canim🌸

    YanıtlaSil