28 Haziran 2014 Cumartesi

ÖZLEM'İN ÖRGÜ PEMBE TAVŞANI

Epeydir denemek istediğim bir çalışmaydı..Hem zaman sıkıntısı ve hem de ördükten sonra ortaya nasıl bir şey çıkar korkusu hep soğuk tuttu beni amigurumiden..


En sonunda aldığım bir örgü kitabında gördüğüm bu güzel şeyi açıklamasıyla birlikte görünce dayanamayıp, bir cesaretle başladım örmeye..


Sanki hiç fena olmadı gibi:)Ama benim oyuncak sevmeyen kızlarımın hiç ilgisini çekmedi bu güzel surat..Peri şirin bir gülümsemeyle beğendiğini ifade etti de yine, Defdef'in hiç ilgisini bile çekmedi..Hani bir elinde biraz uzun süre tutsaydı..ağzına falan götürüp dişleseydi mesela..


Hal böyle olunca bende aldım onu kendi korumama..Koydum onu sürekli görebileceğim bir yere durup durup izliyorum.
Sevdim ben bu bıcırığı:)


Ve..
          ..bugün Ramazan'ın ilk günü..Hepimize Hayırlı Ramazanlar dilerim..

14 yorum:

  1. Ben de çok sevdim,çok tatlı olmuş :) ben de hiç örmedim amigurumi,denemeliyim bende :)
    Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bu ilkti diyebilirim.Çok keyifli aslında..bence de denemelisin:)

      Sil
  2. Cok sirin olmus canim,ellerine saglik. Belki defne ileride eline alir ama almasa da sıkıntı yok,bence yerinde harika duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım hala suratına bile bakmıyor..ben oynuyorum ne yapayım:)

      Sil
  3. ellerinize sağlık hep böyle başlıyor bu güzellik sonra hastalık gibi oluyor:)) ama bulaşabilecek en güzel hastalık:))

    YanıtlaSil
  4. Bence cok seker olmus,marifet ister böyle seyler,hayirli Ramazanlar dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı Ramazanlar, tavşancık süper olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. İlk denemeye göre harika olmuş bende yapmaya kalkışmıştım da saçma sapan bir şey çıkmıştı ortaya çok güzel olmuş ellerine sağlık ayrıca hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güldürdün beni Meltem ya:))Çok teşekkür ederim bu arada.

      Sil
  7. Çok şirin olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil