8 Haziran 2014 Pazar

ÇOĞU ZAMAN,HATTA HEP


Büyük bir beğeni,heves ve istekle aldığım dergilerimi çoğu kez üzerinden ay geçmiş,yeni sayı çıkmış olmasına rağmen ben doğru dürüst bakamıyorum bile.

Şöyle alıp elime çayımı/kahvemi bir yanda dergim onu uzun uzun okumak,sayfalarını doyasıya karıştırmak şu aşamada büyük hayal..

Bugün D&R da yeni sayısı çıkmış olan dergilere baktım durdum..ve bu kez kendime engel olup hiçbir şey almadan çıktım..Madem okumaya fırsatım olmuyor almak çok manasız diye düşündüm..!!!

Belki bir gün yine eski rahat günlerime geri dönersem başlarım tekrardan alıp okumaya.

Şimdilik elimdekileri bir bitireyim de...


Çok kek yapıyorum bugünlerde..hemen hemen hepsi de bol kakaolu..Yukarıdaki de bildiğimiz klasik kakaolu kek..Şekli çok şirin olmuş değil mi:)))Kalıptan çıktığında böyleydiler..mantar gibi:))Özel hiçbir şey yapmadım bu şekli elde etmek için.Böyle bir sürü minik keklerim oldu işte..


Gün içinde atlamadığım şeylerden biri de kahve keyfimdir.Çoğu zaman hemen içip bitirmek zorunda kalsam da mutlaka günde bir kez kahve pişirir ve içerim.

Yine de benim için bu saatler/dakikalar keyif saatleridir.

Çok severim...

5 yorum:

  1. Ah o unutulan dergiler, soguyan kahveler... Hepsi o minik melek icin di mi , huzurla buyusun insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle..onlar mutlu,sağlıklı olsunlar da biz yine soğuk içelim kahveleri,okumayıverelim zamanında dergileri değil mi:))))

      Sil
  2. gün gelecek biz onları arayacağız ;)
    şimdilik soğuk kahvenin tadını çıkarmalı sayelerinde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl doğru canım..gün gelecek bu günleri özleyeceğiz..şimdilik hep birlikte soğuk kahvelere:)

      Sil
  3. mrb kekiniz gercekten cok sevimli olmus bnde kendine zaman ayiramadiginda mutsuz olanlardanim hele bir de calisan bir anneyseniz:) blogunuzu takibe aliyorum esraningezegeni.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil