10 Haziran 2014 Salı

KIZLAR SAĞLIKLA YESİN DİYE

Sebzeli mercimek çorbası..







13 yorum:

  1. Yaa benim sebze çorbam neden güzel olmuyor. Çocuklar afiyetle yediler demişsin çok kıskandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de bu tarifle denemelisin..kırmızı mercimeğini biraz bolca eklersen çok daha lezzetli oluyor:))sevgiler..

      Sil
  2. şahane.. bende bayılırım sebze çorbalarına.. mercimek çorbasını tek başına pişirdiğim görülmemiş bişiy zaten.. dolaptaki sebzelerden içine mutlaka koyarım.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin sistem de şahane öyleyse..hem böyle daha lezzetli oluyor değil mi:))

      Sil
  3. Bayılırım sebze çorbalarına. En güzeli de belirli bir tarifi olmaması. Her şey yakışıyor ne de olsa. Benim evdeki büyük çocuk antiçorbacı olduğu için orijinal tarifler deneyemiyorum maalesef ama kuzucuklar olduğunda elbetteki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebze çorbalarının büyük kolaylığı,hangi sebzeyi katarsan kat içine..sonuç enfesss:)ve o büyük çocuklara yemek beğendirmek minik boylardan çok daha zor değil mi:))))

      Sil
  4. Özlemcim sebze yedirebilmek için bende böyle çorbalar yaparım çocuklara vitamin deposu gerçekten afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Meltem..vitamin deposu bu çorbalar:)teşekkür ederiz..

      Sil
  5. Aaa çok iyi fikirmiş, neden daha önce düşünmedim acaba? Bundan sonra evde pişecek ilk çorba olacak bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim yapıp sevmişsindir Özlemcim..biz çok tüketiriz bunu:)

      Sil
  6. Harika bir çorbaymış.Teşekkürler

    YanıtlaSil