26 Haziran 2014 Perşembe

MOR AMERİKAN SERVİSİ,WOSWOS AŞKI

Geçen gün can sıkıntısından başladığım örtü amerikan servis olarak tamamlandı..Ara sıra böyle işler örmek hoşuma gidiyor..Hem kısa süre de bitiyor ve hem de bittikten sonra ortaya güzel bir şey çıkıyor:)


Vakit bulduğum ara bir de pembe renk örmek istiyorum..Elimde o kadar çok pembe renk ip var ki hem onları biraz eritmiş olurum:)


Ama bu rengi de pek sevdim ben..morun en tatlı tonu bence.


Ve benim kıymetlim..Güzel minibüsüm.

Eskiden minik bir Beetle 'm vardı benim:)Öyle temiz,öyle güzeldi:)Ama artık yok:(Araba kullanmayı onda öğrenmiştim ben.Kollarım kas yapa yapa..Güneşli,sıcak günlerde açardım kelebek camını en ala klimadan daha iyi serinletirdi bizi..En fazla orta şeridi kullanabiliyordum ya ben,çünkü gideri o kadardı:) ama çok ta sevilirdi,sayılırdı kendisi..Yaşına hürmeten:)))
Onun yerini gelenlerin hiç birisi tutmadı ve sanırım tutmayacak ta.

Ben de bunlarla avunuyorum şimdi.Renk renk woswoslarım var ki benim:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder