6 Haziran 2014 Cuma

Bugün benim en sevdiğim renk Mavi..

Evet nedendir gerçekten bilmiyorum ama şu son günlerde hiç sevmediğim kadar fazla seviyorum bu rengi..ve çok fazla kullanıyorum..
Her şey maviye bürünsün istiyorum,herkes mavi baksın mesela..
Tatile çıkmayı özledim,denizi çok özledim..ondan mı ki bu renge olan aşırı ilgim.
Gökyüzünün mavi yüzünü özledim,güneşle gülümseyen..ondanda olabilir belki.
İlk kez bu kadar düşkünüm bu renge..eskiden hiç tercih etmezdim mavi rengini.Kırmızıyı pek severim aslında ben..Üç kuruş fazla olsun ama kırmızı olsun diyenlerdenim:)
Fakat şimdi gözüm maviden başka bir renk görmüyor.

Kendime mavi renk bir şal örmek istiyorum en kısa zamanda..Defdef ve Peri'me mavi renk atkı,bere..
Ve bir de mavili bir yastık istiyorum..İlk yapılacaklar listesinde..

3 yorum:

  1. Özlem mavi nasılda huzur veriyor insana bende çok severim dediğin gibi tatil ve denizinde bunda etkisi var keçe yıldızı sen yaptın herhalde çok başarılı ve sevimli eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denizi çok özledim Meltem..sanırım en büyük etken bu:)keçeyi evet ben yaptım..beğenmene sevindim canım:))

      Sil
  2. Özgürlüğü ve huzuru simgelediği için olabilir belki de. Ben de aynı şeyleri hissediyorum zaman zaman ;)

    YanıtlaSil