1 Temmuz 2017 Cumartesi

Kızlar Çetesi


Küçüklükten beri hayalim benim..
Büyüyüp , evlenip bir kız çocuğumun olması.

Niye böyle istedim bilmiyorum.
.
.
Niye kız çocuğu , niye ille de kız çocuğu.

Bilen bilir ;
İki kız evlada sahip bir anneyim ben.

Benim hayallerimde bir taneydi , ikincisi bonus geldi :)

Erkek evladım da oldu benim.Bir anne için erkek çocuk sevgisi nedir onu da tattım,en derininden.
En sonsuzun dan..Melek bebek bu dünyaya doğmak istemedi!!
.
.
.
.
Uzun üzüntü sürecinin ardından yolumuza devam etsek de !!

Bir yanım hep kırık , hep hüzünlü benim..

Şimdi,

Kalan ne varsa , Eyvallah ! deyip yola devam etmeli.Zira,

İki kızla başa çıkmak kolay mı !?



SAHİ, kolay annelik var mı !?

Marinturk / 2017




4 yorum:

  1. Yolunuz hep açık olsun.Kolay annelik yok ama emek isteyen annelik var. Sanırım bu da sizde var.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoookkk teşekkür ederim güzel sözleriniz için :)

      Sil
  2. Annen olmak hiç kolay değilmiş gibi geliyor bana. Doğumundan tut bakımına kadar. İnsan annen olmanın hazzını yaşasa da aynı oranda korkusunu da yaşıyor. Annelik tuhaf ama güze bir duygu olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne olmak..Sonsuz emek ,sınırsız sevgi,her daim ilgi,aşk...bunları sunarsanız evladınıza annelik dünyanın en güzel şeyi :))

      Sil