3 Temmuz 2017 Pazartesi

Çook Sevdim

Bu örneğin ismi popcorn crochet.
Benim örneğimdeki gibi kırlentte çok güzel duruyor.

İlk kez denediğim bu modeli daha önce niye hiç uygulamadım diye kızdım kendime.
İnstagramda bir kaç örneğe baka baka çıkarttım.Başta bir kaç kez söktüm fakat sonunda istediğim formu yakaladım..

.
.
Yatak örtüsü örsem bundan :)))
Nasıl enfes olurdu.Öremem ama,şimdi öremem yani.
Sıkar beni o kadar uzun soluklu bir örtü.



Şimdilik bu güzellikle idare edeceğim..
Ederim de :))
O kadar çok sevdim ki...o kadar olur yani...

:))))

14 yorum:

  1. sevdiğin kadar varmııış :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa :)
    Deeptone sayesinde keşfettim blogunu, yazıları çok beğendim ^-^
    Ben de beklerim kendi bloguma :)
    https://gulmekicinagla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)Çok teşekkürler :))

      Sil
  3. Harika görünüyor.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. heey son yazımda blogunuzu yazmıştım daaa, yorum yaptılar arkadaşlar, izleyiciler eklentiniz yok muuu, koyarsanız arkadaşlar daha kolay izler ki yazılarınızııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.Sanırım ben birşeyler kaçırdım :)Bu blog tarafımda ters giden birşeyler var.Ama halloldu gibi.Artık çok daha sık görüşmek dileğiyle :))Bu arada bana bloğunuzda yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim..

      Sil
  5. Çok güzel olmuş renkte çok güzel ellerinize emeğinize sağlık :) Güzel insan Deeptone den geldim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Sevgiler :))

      Sil
  6. Çok hoş olmuş gerçekten de..
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Sade ve derinden geldim :))

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil