30 Haziran 2017 Cuma

Nereye koyduysan,oradadır :)

Birkaç ay önce aldım bu bardağı.
Kızlara hediye verdim.
Ada okuma bilmediği için anlamadı ama Naz okuma biliyor :)))

Ne doğru dürüst tepki verdi.Ne de üzerindeki yazan anlamlı cümlelere güldü.
Hadi günahını almayayım.Yarım ağız okudu hepsini.

Ben büyük keyifle almıştım oysa.Kalıplaşmış anne sözcükleri çok hoşuma gitmişti.


Aldığım günden itibaren çok da kullanmadılar zaten.
Aman dedim kullanmayın,ben kullanırım.
Zaten nasıl bir sıcak var dışarıda.
Sıcaklar böyle devam edecekmiş..

Kullanmazsanız kullanmayın.
Kocaman bardak..,İçerim ben onunla suyumu güzel güzel.
.
.
.
Bence çok esprili bir hediyeydi,bence şirindi..
Anlamadılar...
Olsun ki.
.
.
.
Anacığımı düşünürüm bende..içerim her seferde :))))



Hayatımın hiç bir döneminde çok düzenli bir kişi olmadım ben.
Çok disiplinli,kuralcı,programlı.
İçimden nasıl gelirse öyle yaşadım\yaşıyorum.

Çok dağınık,çok savruk,çok kuraldışı da olmadım ama.
Her şeyi ayarında tecrübe etmeyi sevdim.

Mükemmelll bir kişilik..:)))
Aslında insanların sergilediği tavır ve davranışlar herkese göre farklılık gösterir.
Neyse..
.
.
Nereden girdim bu konuya,anlamadım da.
Aslında demek istediğim,doğaçlama sıraladığım motifciklerim var benim :)


Sevgiler !!!

5 yorum:

  1. hehe pek keyifli anlatmışsııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :))))) Biraz mizah katmak istedim :)

      Sil
  2. bir facebook hesabınız varsa söyleyin, orda da burdaki blogçular gruplarda birlikteyiz. siz de gelirsiniz, yazılarınızın linklerini koyarsınız, daha çok arkadaşımız görer siziiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet var ama orada şu an çok aktif değilim..Zaman bulamıyorum malesef :(

      Sil
  3. Büyüyünce anlarlar bence bardaktaki espriyi :) Motifler de çok güzelmiş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil