29 Haziran 2017 Perşembe

Ne zamandı...bilmiyorum

Kalamış Parkı / 2016

Annemin kızıydım ben..
Ve fazlaca babamın.

Evin en küçüğü , şımartılmamış , hep nazlatılmış.

Babaannesinin birtanesi , canı , kuzusu ... 
.
.
.
Minik bir kız çocuğuydum işte.Daha geçenlerde ip atlayışım,çok sevdiğim salıncakta sallanışım,kuzenlerle oyunlar oynayışım..
Daha...geçen/lerde... 

Şimdi o günlere dönmek için uzun yolculuklar yapmak gerek.
Biletler yanmış,geri dönüşler kapalı.

Babaannem...
.
.
Onu tekrar görmek için bir on yılı gözden çıkarmak gerek şimdi :(
Ahh !!!

Gidebilsem yirmi yıl öncesine,öpebilsem ellerini.
Ahh !!! Babaannem !!!
En ,en ,en kıymetlim.

Gidebilseydim...
.
O günlere geri dönebilseydim...
.
Sen keşke...babaanne
.
keşke döne bilseydin.


Şimdi anneyim.
İkinci çocuğumu görmeye yetişemedi babaannem.

SAHİ ,
Ben ne ara tekrar anne oldum,
Ne ara evlat sahibi...
Ben ne ara evlendim,
Ne ara tanıdım Sevdiceği.

Elbette,
herşeyin tarihleri ezberimde.
.
.
Ezberimde de.....................


İŞTE!!!!!!!!

3 yorum:

  1. Merabaaa :) blog adin ne kadar şirinmiş bende özlem memnun oldum :) Allah evlatlarimiza hayrli uzun ömrler versin. Kalanlarada tabiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalaarr :)Bende memnun oldum adaşım :)Allah hepimize sağlıklı,güzel ömürler versin :)Her zaman beklerim bloğuma..

      Sil
  2. geçiverdi seneler diyosun :)

    YanıtlaSil