6 Şubat 2017 Pazartesi

Pazartesi Huzuru

Okullar ikinci döneme bugün itibariyle başlayınca Peri sabah erkenden okulun yolunu tuttu.Teog sınavına kadar(seneye girecek) zorlu bir maraton onu bekliyor.
Hafta içi okul ve etüt,hafta sonları hazırlık kursu işi zor gözüküyor..Umarım çalışıp istediği liseye girer kuzu :))


Biz bu geçtiğimiz haftayı da kısmen hasta geçirdik,hatta minik kuş şu an hasta:(Bugün yuvaya gitmedi..Ateş,öksürük,kusma..
Bu sene gerçekten çoookk hastalandık biz.Özellikle de Define ve ben..Onun okula başlamasının etkisi tabi.

Şu an yanımda uyuyor kendisi.Hiç bir iş yapadım bugün,yanından ayırmıyor beni.Ya kucağımda,ya da yanı başımda.Keşke hasta olmasalar..


Kitap okuyorum bende yanına oturdum.Şimdi fırsat bulmuşken bloğuma yazayım istedim,birazdan yine okumaya devam edeceğim.



4 yorum:

  1. Geçmiş olsun, kıyamıyorum ben bu hasta kuzulara.. Keşke dediğin gibi hiç hastalanmasalar...

    Peri'ye başarılar diliyorum inşallah emeklerinin karşılığını alır. Zor bir dönem...
    Hayırlısı olur inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım.Artık havalar ısınsa da şu hastalıklardan kurtulsak..Valla bezdik artık.

      Sil
  2. Geçmiş olsun o güzel meleğe.
    Ne düzenli bir kitaplık bu arada. Bir de benimkini görün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz:)Aslında o kitaplık benim değil.Kitapçıdan bir kare :)))

      Sil