23 Ocak 2017 Pazartesi

Pazartesi Huzuru

Minik kuşum okula devam ediyor,
Peri tatilde :))
Sabah pürüzlük yapacak diye korktum,zira onun sabah sabah ağlaması beni üzerdi.
Ablasını sordu (bu arada Peri'ye hala abla demiyor,ismiyle hitap ediyor.İkisi de çok şikayetçi değil bu hitaptan ama ben yine de ara ara hatırlatıyorum.O senin ablan kızım,canın ablan,güzel ablan...vs diye)
Neyse konudan dağılmayayayım ben :))
Ablasını sorunca,gitti o,erken gitti dedim,şöyle bir baktı,sonra kahvaltısına geri döndü.
OHHH dedim en içimden.
Nasıl gidip bakmadı odaya anlamadım.
Defne'den birşey kaçmaz çünkü:))
Neyse ki..



Ama sabahın köründe bu soğukta..
Oda haklı.


Neyse ki yarın okula gitmiyor.Sabah sabah uyanmak zorunda olmayacak.
Çok soğuk..
Kar geliyormuş yine.
İstanbul'a..
Zaten şu soğuğun bi karı eksik.Gelsin tabi.

3 yorum:

  1. Kıyamam ben ona :)

    Kar geliyormuş evet, bu sefer daha uzun sürecek diyorlar... hayırlısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bu soğuk kar yapar valla canım❄️❄️

      Sil
  2. Benimki her sabah ağlayarak uğurluyor beni.-" anne nolur gitmeee"
    Bugün gayet normal uyandı yine gitme demelere başladı. Sonra da sen giderken ağlayacam dedi ama pis pis sırıtarak.

    YanıtlaSil