20 Ocak 2017 Cuma

Mutlu Tatil

Eve iki ayrı karne girdi bu kez..
Serçe kuşuma da karne vermişler.Halbuki ona pazartesi devam :)


Peri için keyifli bir ara olacak ama.Çok çalıştı,birazcık dinlensin.Defnoş'un okula gidiyor olması da onun için daha relax bir durum:))


Kardeşi okuldayken sinemaya gidebiliriz.
Marina da soğukta olsa gezebiliriz.
Dışarı çıkıp avare avare dolaşabiliriz.

Örgüm son hız devam ediyor..Şimdi daha az örerim ama.
Ne yalan söyleyeyim Peri ile başbaşa kalıp birşeyler yapmayı bende özlemedim değil :))


Bitince bebek battaniyesi olacak ve henüz sahibi belli değil:)

O zaman İyi Tatillerrrrrr.........

6 yorum:

  1. İyi tatiller. Anne-kız günleri iyi gelir bencede.

    YanıtlaSil
  2. analı kızlı günler başladı, hadi hayırlısı.iyi tatiller güzelliğe. öpüyorum, selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım ☺Öpüyorum bende ☺

      Sil
  3. Anne kız ne güzel özel anılar biriktirirsiniz kendinize :)
    Bazen evin küçük bıcırığından kaçmak ablalara iyi gelir, evin büyük ablası olarak ben öyle hissederdim çocukken :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah canım..Biraz özgür takılmak iyi gelecek😌

      Sil