17 Şubat 2017 Cuma

Sen bi'tanesin

Nergis Çiçeği..
Geçen akşam karşıdan eve dönerken Kozyatağı trafiğinde ,yolda satıyorlardı bu çiçeği.
Gece karanlığında ,araba farlarının ışıklandırdığı yolda öyle güzel geldiler ki gözüme.Almak istedim bir demet fakat akan trafik izin vermedi o gece bana.
Bu çiçeğin adını bile bilmiyordum o akşam,nasıl güzel,nasıl hassas..
Zarif.
Bu demet ondört şubatta geldi bana :)O akşam çok sevmiştin ya,dedi.
Pırlantalar alsaydım bu kadar mutlu olmazdım(ya da belki olurdum bilemiyorum:))
Ama şu gerçek ki bir papatyaları çook severim ben ve şimdi de ,bundan sonra da bu çiçeği de çok seviyorum.


Defne kuşu..Magnet..Baykuş...ve anlamı büyük bir söz..
Benim için daha ne olsun.




2 yorum:

  1. Bu çiçeğin adının hikayesi de güzeldir. Ama en güzeli Defne Kuşu galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nergis çiçeğinin bir hikayesi olduğunu da bilmiyordum.Hemen araştırma yapacağım:)))Sevgilerr

      Sil