19 Nisan 2016 Salı

SONRA...!!!

Kışın soğuk yüzünü sevmiyorum sanırım.Soğuk,kapalı,kasvetli...
Beni içine alıyor sanki kapatıyor bir kutuya.Sıkıcı oluyorum,sıkıntılı,ağır...
Çok dışarı çıkmak istemiyorum,çok konuşmak,çok gezmek..
Mümkün mertebe kendi içimde yaşıyorum kışı..

Sonra...!!!

Cihangir / 2013
Baharla birlikte uyanıyorum sanki..
Açan güneş enerji yüklüyor hücrelerime..bu kez de içim içime sığmıyor benim..Çok gezmek,çok fotoğraf çekmek,çok örmek,üretmek...

Sonra...!!!

Bir bloğumun olduğu geliyor aklıma..Bazen ona çok haksızlık yaptığım.Blog arkadaşlarım,onların sayfaları,benim önceki yazdıklarım..

Evet bu baharla birlikte geri döndüm ben ve artık daha emin,daha sağlam buradayım.

1 yorum:

  1. Ne güzel geri dönüşler başladı.
    Ben de bloğumu, blogları çok özleyip döndüm. Yazmak, okumak insana kendini iyi hissettiriyor.
    Hoşgeldin.

    YanıtlaSil