27 Nisan 2016 Çarşamba

SAFRANBOLU GEZİMİZ

Dünkü yazımda Abant gezisini yazıp bir virgül koymuştum ya hani..!!

Oradan çıkıp Karabük'e doğru yol aldık biz.Ne kadar şanslıyım ki Defne yaprağı yolculuk esnasında tekrar uyudu. Abant'ın temiz havası çarptı çocuğu herhalde:)

Safranbolu / 2016

Aniden karar verdiğimiz ve hemen hayata geçirdiğimiz bir yolculuk planı olduğu için konaklama için hiç bir yere bakmadık,hiç bir yeri araştırıp aramadık..

Tabi ya ne de olsa Safranbolu'da her yer konak.Çoğu da otel olarak hizmet veriyor.Elbet biri bize kapısını açar diye düşündük.Konak'ta konaklama düşüncesi de ayrı heyecanlandırdı beni.Ne de olsa tarih görmüş,tarih yaşamış,içinde binlerce anı biriktirmiş evler her biri.

Ama ne üzücü ki bize yer kalmamıştı hiç birinde..Yani hepsini tek tek gezemedik tabi.Fakat iki çocukla yine de hatırı sayılır şekilde dolaştık diyebilirim.

Safranbolu / 2016

Bize malesef sıradan bir otel odası düştü,düşe düşe.Verdiği hizmetten memnun kaldık kalmasına da bir konak değildi tabi:(

Güzel gezdik ama..Arnavut kaldırımı sokaklarında yürüdük,çarşılarında dolaştık.

Dibek kahvesinden içtik,lokumundan yedik.Bize zaten kokusuna bayıldığım safran kolonyasından ikram ettiler.Almayız demedik:))

Güzel dostlarla tanıştık.En çok Pati'yi sevdik.İzmir'den barınaktan getirtilerek nasıl sahiplenildiğini,nasıl sevgiyle bakıldığını gördük.Mutlu olduk...:)

Kısa zamanda hatıra çantamıza bir çok anılar koyup pazar günü akşam üstü Safranbolu gezimizi tamamladık..

Kızlar büyüyünce bir de karı koca baş başa gelme konusunda bir birimizle anlaştık:)