12 Ocak 2015 Pazartesi

ARDINDAN 4

Hava biraz ısındı sanki..o kar soğuğu biraz hafifledi..minicik te olsa açan güneş içimizi ısıtmaya yetti:))


İplerle,yünlerle arkadaşlığım son hız devam ediyor:)
Ördüğüm bereler çok beğenilince sipariş almaya başladım..
Ördükçe örüyorum şimdi..


İlk kızlara ördüm tabi..Pembe isteyen Peri'ye baykuş beresi ördüm.Daha sonra paylaşırım onu da:)


Güzelim..

Ne zaman olursa olsun hiç farketmez..sabah,öğlen,akşam..buldum mu affetmem,indiriveririm mideye,bol ekmekle:))

5 yorum:

  1. oo her resme ayrı yazmak lazım aslında Özlemciğim ama kızartmadan başlasam , ben de ne zaman olsa yerim, ne diyeyim şimdi bu kahvaltı üstüne bile gider hani. berelerine bayılıyorum canım ellerine sağlık merak ettim şimdi pembeyi :))

    YanıtlaSil
  2. sonuncu fotodakinden ben de alabilir miyiiiiiimmm

    YanıtlaSil
  3. orkide açmış ♥
    benimki de filizlendi ;)

    YanıtlaSil
  4. Bende rengarenk cicekler dikmek istiyorum balkona ama koctasa gidemiyorum bir turlu:( Orkiden harikaa,masallah canim.Vallahi bende de durum ayni gece acikmalarina da bire bir😉

    YanıtlaSil