9 Ocak 2015 Cuma

ARDINDAN 2

Günler günleri kovalarken..hava bu kadar soğumuşken..her yana kar yağmışken...
pek tabi ki bol bol karlı fotolar yayınlamak gerekir..
Ama önce birikmiş olanları biraz eritmeli:))

Fırsat buldukça okumaya çalışıyorum.Dergi,kitap,köşe yazısı...okuyabildiğim kadar:)



örgüler tam gaz devam..bu amerikan servisinden daha önce bir tane daha örmüştüm.Bu aynı renkten ikincisi..

Bir yandan da kendime kazak diye başladım..bir tek kollar kaldı..ama kaldı:\ bir süre ona ara verdim..
Ailece farklı tatlara açık bir grubuz biz..Kimimiz pastayı framboğazlı severken,bir diğerimiz muzlu tercih ediyoruz..Ama yine de  bence en lezzetlisi kakaolu krokanlı:)))
İşte böyle..
Bu arada şu aşağıdaki şekere bayılıyorum ben..kocaman hiç bitmiyor:)



4 yorum:

  1. Kazak yününüze bayıldım harika renklerde,bir an önce bitirip giyin bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..bende renklerini çok severek aldım:)birkaç iş var elimde onlar biter bitmez tekrar alacağım elime:))

      Sil