9 Mayıs 2014 Cuma

NASIL SOĞUDU YİNE


Sanki yaza değil de kış mevsimine giriyoruz. Nasıl soğuk, bu ne rüzgar. ..bilseydim yine hava böyle bozacak, yazlık giysileri geçen hafta çıkarıp onca iş açmazdım başıma.

Neyse bu havanın bana getirisi ördüğüm fuları kullanma imkanı bulmuş olmam..yoksa onu da kaldıracaktım kışlık giysilerin arasına..İyi ki örmüşüm,çok sevdim kendilerini.


Bugünlerde üzerimden bir türlü gitmeyen halsizliğin sebebini araştırmak için doktora gittim..tahmin ettiğim gibi kansızlık çıktı.çok değil ama sınırda.ilaç kullanıyorum şimdi.Yaza çok daha iyi girebilmek için..yaz gelirse tabi:))


Vakit buldukça işlemelerimi bitirmeye çalışıyorum..minik minik işliyorum.bitecek elbet:) acele etmiyorum..

Mutlu haftasonları dilerim..

2 yorum:

  1. Bende cikardim yazliklari havaya bak,insanin hic bisi yapasi gelmiyor. Sal cok guzel gercekten canim,ellerine kollarina saglik. Bu arada gecmis olsun canim neyseki kotu birsey yokmus.

    YanıtlaSil
  2. havalar ısınsın artık dimi :) bende kışlıkları kaldırdım o gün bugün kış sanki.
    etamin başlayacağım bende malzemelere tamam da ne işleyeceğime karar veremedim :*)

    YanıtlaSil