3 Mayıs 2014 Cumartesi

KADIKÖY ALTI ÜSTÜ,HER BİR YERİ..PENDİK YOLCUSU










5 yorum:

  1. Ay görseydik Peri kızın elbisesini, merak ettim ama ben şimdi.
    Fotoğraflar iç açıcı bu arada ;)

    YanıtlaSil
  2. Cok fazla disarlarda vakit gecirdigimizden nasil bir gündü tahmin edebiliyorum! Yukardaki elbisede cok güzelmis,ama onun istedigini buldugunuza cok sevindim,kizlar bu yaslarda bile cok secici olabiliyorlar,ben öyle degildim mesela...

    YanıtlaSil
  3. Demek Pendik'te idiniz.Isabetli bir karar olmus.Umarim Keyifle kullanir Peri kızı. .

    YanıtlaSil
  4. Pericik mutlu olmus ya onemli olan o. Eskisi gibi guzel sey pek yok zira bende bisi bulamiyorum.sectigi elbiseyi bize gostermeyi unutma sakin canim

    YanıtlaSil
  5. almadığınız da çok güzelmiş :)
    bizde böyle günler sonunda ne güzel bir hatıra kaldı bize diyoruz, ileride anlatır anarız :)
    maşallah ailenize ♥

    YanıtlaSil