13 Nisan 2012 Cuma

RENGİNE

Ama en çok rengi şenlendirdi beni.Sıcacık,canlı canlı..


24 yorum:

  1. rengi süpermiş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık, rengi içimi açtı gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Haklısın, rengi pek hoşmuş:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bu renk bir kazağımız vardı, yani ben ablamın küçüklerini giydiğim için bizim oluyor hep sonra anneciğim onu söküp hırka yaptı ablama çok tatlı rengi inşaAllah bir an evvel bitirip giyersin ... ya bu siyah işine bir çare bulmalıyım ben de: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel bir anıymış.Duruyor mu ki hala,saklasaydınız hatıra olarak:)Siyahtan sizde mi vazgeçemeyenlerdensiniz:)))

      Sil
  5. sadece siyah, lacivert, beyaz giyen ben. bu sene kışı aynı renkte polar bir eşortman altıyle geçirdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah ve beyaz benim de en favorimdir..Ama şimdi renkli giyinme zamanı diye düşünüyorum kendi adıma:)))

      Sil
  6. ayyy çok beğendim rengini ya tam sonbahar rengi, yapraklar sararıp turunculaştığında çok yakışacak üstüne canım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten anca sonbahara yetişecek.Neyse ki yetişecek:)))

      Sil
  7. Gerçekten güzelmiş rengi.Güle güle sağlıklı günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  8. Ah bir de ben firsat bulup, yapsam KİSKANİYORUM :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada eline birşeyler alabilirsin.Hadi başla sende:)))

      Sil
  9. Analı kızlı giyinmek süper,bence de sonbahara yakışır bir renk.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık arkadaşım,ben se severim bu rengi,aslan burcunun vee aynı zamanda bu yılın rengi turuncu biliyorsun :)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler.Aslan burcunun rengi kırmızı diye biliyordum ben:)
    Bu yılın rengi olmasına da ayrıca sevindim.Trendi yakalayacağım öyleyse:)))

    YanıtlaSil
  12. bu rengi ben de severim, ellerine sağlık, güle güle kullan.

    YanıtlaSil