11 Nisan 2012 Çarşamba

DENEME 1..2

Aldığım keçelerimi sonunda deneme fırsatı buldum..
Çarpı işinde bulamadığım baykuş şablonundan sonra onu yapmayı erteledim.

Dikmesi,kesmesi,birleştirmesi herşeyi ilk kez yaptım.Öyle acemice bir şey oldu ki...Ama yaparken eğlendim ben,en azından kafa dağıttım.Zaten önemli olanda bu..


Bir tane Peri'ye yaptım,bir tane de kendime..Bu arada bu baykuşlar broş olarak kullanılacaklar.Bugünlerde anne kız bir takıntımız başladı.Üzerimizde en az bir obje kullanıyoruz aynı olan..

Bu çevremizdekilerin de dikkatini çekiyor ve sevdiklerimiz de çok beğeniyor.Zaten Peri benim minik versiyonum olduğu için büyük boy..küçük boy şeklindeyiz hep:)


Şimdi keçeden daha başka neler yapabilirim onu araştırıyorum.Bir yandan hırkamı örmeye devam ediyorum.Ama daha sadece arkasını tamamlayabildim.

Bu hafta içinde bitirmeyi planlıyorum.

21 yorum:

  1. Çok cici olmuş eline sağlık canım bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişörtlerin üzerinde nasıl duracaklar merak içerisindeyim.Havalar iyice ısınsa da denesek:)))

      Sil
  2. Haksızlık ediyorsunuz ya neresi acemice bunların hepsi şahane olmuş, çok şirin baykuşlar, özellikle ayakları çok yaratıcı olmuş. Ben çok beğendim.
    İşinize yarar mı bilmem birkaç çarpı işi örneği baykuş var elimde, mailinize gönderiyorum bir bakarsınız, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bileyim sanki dikişlerim falan acemi gibi geldi bana.Ama siz beğendiyseniz olmuş demek ki:)))
      Şablonlar için şimdiden teşekkürler.Hemen bakacağım..

      Sil
  3. Çok şirin olmuş canım.Benimde kızım olsa öyle giyinirdim. Babamızın öyle uyum merakı yoktur.Yani kızım olmadıgı için ve babayı da oğullarımla aynı giydiremeyeceğim için planlarım suya düştü :( Ellerine kollarına sağlık.Küpe yapabilirsin.Minik minik uğur böceği mesela??? Ya da çanta???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki sonra bir tane de kızın olur.Ne dersin? :))
      Küpe çok güzel bir fikir.Uğur böceği de öyle.Bir de papatya yaparım bir ara,sarı sarı.
      Aklımın bir köşesine yazıldı canım..

      Sil
  4. keçelerle oynayanlara bayılıyorum yapasım var ama nasıl olur bu kadar beceriksizlikle yapabilir miyim falan diye düşünüyorum : ) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim siz mi beceriksizsiniz?!Rica ederim...Bu kadar güzel şeyler pişiren biri nasıl beceriksiz olabilir ki!Eminim isteseniz alasını yaparsınız:))))

      Sil
  5. nedir bu baykuş modası? sende baykuş, sedo da baykuş... :) sevdiye örmüştü çarpı işi baykuş.
    bence acemice olmamış. çok cici olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baykuşları çok severim.Baykuş figürlü herşeyi.Aslında uzun zamandır var bu moda..Hadi sende başla:)

      Sil
  6. çok şirinler baykusları cok severim =)

    YanıtlaSil
  7. Çok sevimli olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Acemice mi? İlk defa yaptigina inanamiyorum. Ellerine saglik. Peri cok sansli :)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten ilk kez denedim.Zaten daha önce yapmış olsaydım emin ol bloğumda hemen paylaşırdım:))))Teşekkür ederim inan bende çok şanslıyım:)))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş Özlemciğim ,ellerine sağlık ...El hünerin çok iyi Özlemciğim söylemeden edemiyeceğim :)
    Keyifli haftasonları dilerim , öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlknur'cum.Güzel sözlerin beni çok mutlu etti...Sevgiler canım:)))))

      Sil
  11. çok şirin olmuş.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil