5 Mayıs 2017 Cuma

Keşke depolasaydım

Uzun zamandır örmek istediğim bu şalı en sonunda örüp muradıma erdim :)
Güzel oldu,kullanışlı oldu.
Yaz için kullanacağımdan dolayı ona göre bir ip seçtim.
İpin markası , Alize Diva Batik.Örmek isteyenlere fikir olur umarım.


Bugünlerde en çok bu oyuncaklarla oynuyor..Hatta benden Rainbow Dash ' ın örgü oyuncağını örmemi istiyor.Becerebilir miyim ki !!!
Bilemiorm.
Denemeden bilemem.
Amigurumi deki bilgi ve becerim sınırlı.Sanırım bu konuya daha fazla eğilmem gerekli.
Eğer minik bir kızınız varsa ve sizden böyle bir şey istiyorsa yapmalısınız.Kendinize şallar örebiliyorsanız oyuncakta örebilirsiniz.(Kendime mesaj :) )


Şekersiz 21 gün 'de 3. günü devirdim.Fena gitmiyorum gibi..


Tuzla'da bir sahaf buldum.Küçük,sıkışık,eski..
Klasik bir sahaf işte.
Ama oraya her gidişimde öyle mutlu oluyorum ve öyle heyecanlanıyorum ki anlatamam.
Peri ve kendim için kitaplar alıyorum oradan.
Şimdi daha sık gidiyoruz.Sahaflar ayakta kalsın,onlar hep yaşasın :))


Dikiş öğrenmek istiyorum..
Çok dikiş öğrenmek istiyorum.Sanırım bir kursa yazılmalıyım. Şu belediyelerin vermiş olduğu hizmetlerden yararlanabilirim.Eylül'de mesela.
Kızlar okula,ben kursaaa :))
Bir ip,bir makas,renk renk kumaşlar ve bir dikiş makinesi.
Defne'ye ne güzellikler çıkar kimbilir.


1 yorum:

  1. ellerine sağlık..çok güzel görünüyor şalın.. sahafın kokusu nasılda güzeldir..

    YanıtlaSil