24 Eylül 2016 Cumartesi

Niye Böyle Oluyor Aslında Biliyorum

Buralardan hiç uzak kalmak istemesem de (ne de olsa burası benim ilk gözağrım) yine de uzuyor aralar , genişliyor mesafeler..!!!
Blog arkadaşlarımın bir çoğunu kaybetmiş olabilirim mesela sırf bu sebepten.
Şükür ki çok sevdiğim bazı blogger'larla hala İnstagram'dan görüşmeye devam ediyoruz.Aynı dönemde girmiş olduğumuz bu dünyaya devam etmeyi başarmış arkadaşlarımın yanı sıra artık hiç yazmayan veyahut bloglarını tamamen kapatmış arkadaşlarımı görünce çok üzülüyorum..Gözlerim arıyor onları da ne yapayım.
Ben bazen burayı ihmal etsem de her seferinde dönüyorum tekrardan.
Ve diyorum ki hadi kaldığın yerden devam :)
Daha sık bulunmalıyım,daha çok misafir alıp daha çok misafir olmalıyım.
Yine.....
Eskisi gibi......!
Hızla ilerleyen zamana,bana fırsat vermeyen bu vefasız zamana inat...ben buraya artık daha sık uğrayacağım.


Kahvemi alıp yanıma yazacağım yine..


Yine örgülerimi,yine uğraştığım ne varsa paylaşacağım..


Günlük yaşantıma ait küçük notlar, tıpkı eskisi gibi.
E o zaman noktayı koymadan diyelim ki;
En kısa zaman da görüşmek üzere.... :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder