29 Ağustos 2014 Cuma

CAN SIKINTISINDAN BİLEKLİK YAPARIM

bazı zamanlar canım örgü örmekte,kitap okumak ta istemez..

Öylece hiç bir iş yapmadan anın tadını çıkarmak isterim ama boş oturmak bana göre değil ki!!! İlla bir şeylerle uğraşmam gerek.

İşte böylesi anlarda yeni keşfettiğim uğraşım.

Alıyorum elime ipleri,misinayı,boncukları...kafama göre tasarlıyorum.

Öyle çok sanatsal bir şey çıkmasa da sonucunda ben yaptıklarımı seviyorum..aslında daha iyilerini de yaparım da işte vakit yok ki:)))))








11 yorum:

  1. Ellerinize sağlık :) Bende bileklik yapmayı severim :)

    YanıtlaSil
  2. pek beceriklisin maşallah,şahane bence
    mutluhaftasonu

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    İade i ziyarete gelmiştim ve tüm yaptıklarınıza şöyle bir baktım.Gerçekten hepsi cıvıl cıvıl ve çok güzeller;ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Her biri ayrı güzel, çok da yakışmış, ellerinize sağlık, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik blogunu kesfettim yeni. Bende cicegi burnunda blog sahibesiyim banada beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Bunuda yapmak beceri ister vakit olsa neler cıkacak merak ettim :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. kuzum bir insan hep mi becerikli olur ;)

    YanıtlaSil
  9. çok hoş olmuş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil