11 Nisan 2014 Cuma

HAVALAR Bİ HAVALAR

Bu havada en güzeli örgü örmektir...









8 yorum:

  1. Özlem çabucak geçer inşallah hastalığınız ,örğüyü merak ettim bakalım nasıl bir şey ortaya çıkacak mutlu ve sağlıklı hafta sonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti şükür Meltemcim.Örgü devam ediyor,bitmesine çok az kaldı.Bitince paylaşacağım:))

      Sil
  2. İyiolmanıza sevındım canım,havalar kotu ama yagmur yagması guzel lakın susuz kalacağız dıye kabus görmeye basladım :) Renkler çok guzel bence de bıtınce cok guzel olacak canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyiz canım..o susuz kalma düşüncesi beni de fena korkutmuştu.Alahtan yağıyor ara ara..

      Sil
  3. sümbüller nefis görünüyor..
    ihlamur iyi gelmiştir, iyileşmişsinizdir inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..iyiyiz şimdi..leylakları bende çok sevdim:)

      Sil
  4. bal lımonnnnnn ıkılısı en sahane cozum...ayrıcaaa partıııııııııı saatı en guzelı...hep cok mutlu olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet özellikle kestane balı öksürüklerine çok iyi geldi..teşekkür ederiz sizde hep mutlu kalın:))

      Sil