21 Mart 2014 Cuma

DOLU DİZGİN

Hayat doludizgin devam ederken;





6 yorum:

  1. Tatli istegi biraz ilgiye ihtiyaciniz oldugunu gösterir, bu ilgi cocuk sevgisinden baska bir sey, yinede cok takilmayin derim,minikler hep böyle eve canlilik getiriyor gercekten,kitabi öyle merak ediyorumki,insallah Nisan`da alicam,sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem de nasıl ilgiye ihtiyacım var şu sıralar bir bilsen:)bir aslan kızı olarak ilgiye doymam ki ben:))kitap gerçekten güzel,tekrar tavsiye ederim canım:))))

      Sil
  2. oh mis yaaa
    fondüüü, örgü şirineler hep böyle kalın emi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok seviyorum fondu bende:) inşallah canım:)))

      Sil
  3. selamlar..bloğunu yeni farkettim..ama izlemeye alamadım..kardeş gibisi varmı..en güzel şey o...bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba..öncelikle hoşgeldiniz:)izleyici gadgetini hemen düzelttim,hiç farkında değilim..artık beni de izlemeye alabilirsiniz:)Sevgiler...

      Sil