21 Aralık 2012 Cuma

EN DOĞALINDAN


Sağlık ile...

5 yorum:

  1. Çok heyecanlı :) ben de garip ruh hali içindeyim. Ne güzel sadee 8,5 kilo almışsın. Ben senin kadar şanslı olamayacağım sanırım :)

    Nutella kabusu geri döndü. Bir an önce sağlıkla kucağına almanı diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Az kalmış. Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah. Kilo alımın gayet normal. Afiyetle götür mamaları. Çok şanslısın

    YanıtlaSil
  3. Maşallah canım. Hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim.

    YanıtlaSil
  4. anaaaaammm peri kızın abla olmasına çooook az kaldı yahu :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ara hep yeni bebek haberleri okuyorum,tebrik ediyorum,Allah saglicakla kurtarsin sizi,tabii hemen kendi gebeliklerim aklima geldi,belki inanmayacaksiniz ama tüm hamileliklerde bendeki tek sorun bu aglama krizleriydi,onun disinda hersey normal! nerde ne zaman gelecegi belli olmayan,gecesi gündüzü belli olmayan aglamalar,dogumdan sonra da sanki o aglayan ben degildim durumlari...Neyseki o günler geride kaldi..

    merakla sizi bekleyecegim,bebeginizi...sevgiler

    YanıtlaSil