4 Haziran 2012 Pazartesi

YENİ BİR HAZİRAN

Güneşle beraber gelmesi,sıcağı yanında getirmesi,içimize neşe saçması...acaba bu haziran bize beklediklerimizi getirir mi?Özlemlerimizi,isteklerimizi,umutlarımızı...


İşlediğim çarpı işini bitirdim.Keten kumaşın üzerine çarpı işi yapmak biraz beni zorlasa da nihayetinde bitirdim.Şimdi çerçeveye yerleştirip gözümün önünde sergiliyorum onu.
Elimdeki başladığım işin bitmiş olduğunu görmek mutluluk veriyor bana.
Ama kısa bir süreliğine çarpı işine ara vermek istiyorum.


Örülmek için sırasını bekleyen battaniyeme biraz haksızlık yaptığımı düşünüyorum.Araya bir hırka ve üstteki işlemeyi sığdırdım ama bu arada battaniyem öylece kalakaldı.Artık onu örüp tamamlamanın vakti geldi.Dünden beri elimde.
Yalnız nasıl ince ip ve ince tığla başlamışım ben bunu.Gerçi bitince tam amacına uygun bir şey olacak ama..Hele bir öreyim de....

Güzel bir hafta bizi bekler:)))

8 yorum:

  1. Dilerim güzel günler, güzel bir ay hatta güzel bir yaz karşılasın hepimizi.
    Zambaklar ve fotoğraflar çok hoş.
    Çarpı işini ben de çok seviyorum. Ne kadar güzel işlemişsin, emeğine sağlık.
    Battaniyen de renk renk, pek hoş duruyor.
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım.Tek dileğim bu:)
      Zambakları bende çok sevdim.Bir de kokularını duysan...
      Ben de senin örgülerini çok seviyorum.
      Sevgiler..

      Sil
  2. musmutlu haftalar olsun canım marifetinle kendine hayran bırakıyorsun süpersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım.Hepimiz için....Çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık:))banada beklerim
    http://znurundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Dilerim bu haziran tüm dileklerinizi gerçekleştirir :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil